Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Σελίδα 123

Έχω μάθει από το σπίτι μου να είμαι ευγενικό κορίτσι και να αποδέχομαι τις ευγενικές προτάσεις. Όταν μάλιστα σε καλεί ένας λύκος και μάλιστα Μοναχικός Λύκος, δεν έχεις και πολλά..περιθώρια να αρνηθείς.
Λοιπόν το παιγνίδι έχει ως εξής και το αντέγραψε ο Λύκος από την magica.

Η ιδέα του page 123 book meme έχει ξεκινήσει από το εξωτερικό και ορίζει τα εξής
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο που είναι κοντά μας και έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις, δηλαδή την έκτη, έβδομη και όγδοη
5. βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι


Προχθές λοιπόν διάβασα -μαντέψτε που;- στον Μοναχικό Λύκο, για τον Φιντέλ Κάστρο με αφορμή την αποχώρησή του από κάθε αξίωμα και αποφάσισα να μάθω κατιτίς παραπάνω για τον "θρύλο" της Κούβας.

Ανοίγω λοιπόν το "ΕΚΑΤΟ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΝΤΕΛ Βιογραφία σε δυο φωνές", του Ιγνάσιο Ραμονέ (εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ), που έχω δίπλα μου στο τραπεζάκι του καφέ, και πηγαίνω κατευθείαν στην σελίδα 123:

"Το ορθόδοξο κόμμα ήταν κόμμα των μεσαίων στρωμάτων, ανθρώπων ταπεινών, εργατών, υπαλλήλων, επαγγελματιών και χωρικών. Υπήρχαν επίσης άνεργοι. Ορισμένοι δουλευαν σε καταστήματα, άλλοι σε εργοστάσια, όπως ο Πέδρο Μαρρέρο, ή μόνοι τους, όπως ο Φερνάντο Σενάρ, φωτογράφος."

Το βιβλίο μόλις το άνοιξα και δεν δύναμαι να ασκήσω κριτική επί της ουσίας του. Όμως είναι 574 καθαρές σελίδες συνέντευξη του κομαντάντε. Πάνω από 100 ώρες συνέντευξη, όπως λέει ο συγγραφέας του.
Θα το διαβάσω και θα σας πω περισσότερα.. εκτός αν με προλάβετε και το διαβάσετε πρώτοι.

Και τώρα οι ατυχείς.
Καλώ λοιπόν τους μοναδικούς που ξέρω και έχω το θάρρος.

Γκρινιάρη,
Ηλίθια ρομαντική ή ρομαντικά ηλίθια
Σώμα που χορεύει
shadowface
nant' s thoughts

ήρθε η ώρα σας να γράψετε...

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας.

5 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Το ΄πιασα το καρφί.
Να περνάς καλά.

Γκρινιάρης είπε...

Καλησπέρα!

Πάνω που νόμιζα οτι είχα κάνει σαφές οτι μου τι δίνουν τα blogoπαίχνιδα, έρχεσαι ΕΣΥ και μου τα ανατρέπεις όλα!!!!! Με ποιο δικαίωμα;

Αλλά επειδή είμαι στις καλές μου (μιας και είναι Παρασκευή βράδυ, HOORAY!!!) και επειδή δεν απαιτεί να γράψω τα 17 προταιρήματά μου ή τις 56 χειρότερες και καλύτερες αναμνήσεις μου, αλλά είναι κάτι απλό, μάλλον θα ανταποκριθώ στο κάλεσμα (τραβάτε με κι ας κλαίω για άλλη μια φορά!).

Καλό βράδυ!

Γκρινιάρης είπε...

Α! Και ευχαριστώ για την πρόσκληση (έχουμε και τρόπους, αμέ!).

Αποψη είπε...

Γκρινιάρη μου... καλέ μου γκρινιάρη! Ξ'εχασα να σου πω! Το πόνημα περιλαμβάνει και τις 59 χειρότερες αναμνήσεις σου χιχιχι! Εδώ λέμε: καλά που ήρθε το μπλογκοπαίγνιδο πρώτα σ εμένα..... Σε πρόλαβα! Σε φιλώ πάντως. Και σ ευχαριστώ και από εδώ για τα ταξίδια που μας προσφέρεις στο Λονδίνο. Να είσαι καλά. Και να πετυχαίνεις το μάξιμουμ!

Αποψη είπε...

@Λύκε μου! Πιο αβανταδόρικο καρφί από αυτό δεν υπήρξε ποτέ στα δεδομένα μου. Κακώς εννόησες -εάν το έκανες- αρνητικά! Με απεριόριστη εκτίμηση. Και ευχαριστώ για την πρόταση.
ΥΓ Η βιογραφία ΦΙντέλ πάντως μια χαρά κυλάει ως την σελίδα 24...
Καληνύχτα!